...

Ekokampaajalle on tärkeää kunnioitus luontoa ja ihmistä kohtaan, kestävän kehityksen periaatteita noudattaen.
Ihminen huomioidaan kokonaisvaltaisesti, hoitaen hiuksia, mieltä ja kehoa.
Toiminnan pitää olla rehellistä ja läpinäkyvää.

Viime viikot . . .

Muutama viikko sitten mun työpaikalla oli maikkarin kuvaukset. Muaki kuvattiin työntekijänä, hiusmallina ja meikkimallina. (Videon voi muuten kattoo katsomosta. Linkki oikealla !) Mun lapsuudenkaveri nauro mun monitoimisuudelle. Nooo, ei se mitään. Joku viikko sen jälkeen Johanna laitto mulle sähköpostissa jotain ekokampaajan koulutuksesta. En heti ottanu sitä minään, ajattelin vaan et taas jotan ekoeko -juttuja, ja muutenki kurssin hinta oli sen verran ettttttä.

Ei kestäny varmaan ees viikkoakaan ku löysin itteni opetusvirastolta, allekirjoittamassa oppisopimusta ekokampaajan koulutukseen. Aika munkki. Aika tosi hyvä munkki. Huvittavaa täs on se että ensinnäki, mä en todellakaan oo mikää ekoilija. En tiiä mitään noista jutuista. Sit toisena huvittavana tulee se, että miten mulla on voinu olla näin hyvä tuuri? Kaikki ihmiset tietää, et oon ku Aku Ankka, aina mokaamassa kaiken, aina epäonninen. Mut mitämitä, nyt mä oon sellases asemas, mist moni unelmoi. Ei tälläst tapahdu mulle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti